Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

zależności od tego, jaki wariant cenowy wybierzemy, usługi mogą stanowić podstawowe działania lub być bardziej zaawansowane. Trzeba przyznać, że dla wielu osób jest to dość skomplikowane, jednak po skontaktowaniu się z firmą ofer

Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

Wirtualne biuro ? pakiet usług

Coraz częściej firmy zajmujące się obsługą i tworzeniem wirtualnych biur oferują swoim klientom pakiety usług. Co znajdziemy w takim pakiecie? W zależności od tego, jaki wariant cenowy wybierzemy, usługi mogą stanowić podstawowe działania lub być bardziej zaawansowane. Trzeba przyznać, że dla wielu osób jest to dość skomplikowane, jednak po skontaktowaniu się z firmą oferującą wirtualne biura szybko można rozwiać wątpliwości. Podstawowy i zarazem najtańszy wariant oferuje nam uzyskanie dostępu do adresu firmowego i obsługę korespondencji. Droższe pakiety z kolei obejmują dodatkowo również na przykład wynajem na określoną liczbę dni w miesiącu rzeczywiste biuro, które może być przydatne na przykład do organizacji spotkań.


Warto wiedziec - zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.

Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:

Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem


Przyczyny tracenia czasu

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa. Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu.

Wewnętrzne
Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka.

Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji. Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany. Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia.

Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym.

Zewnętrzne
Druga grupa to czynniki zewnętrzne. Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.



© 2019 http://nowaprawica.bydgoszcz.pl/